INKOPER

Heb jij affiniteit met techniek en zit inkopen in je bloed? Heb jij kijk op de supply chain rondom machinebouw en kijk je altijd of daarin verbeteringen mogelijk zijn? Dan zoeken wij jou!

Functieomschrijving

Jij bent verantwoordelijk voor het inkopen van technische onderdelen op een nauwkeurige, zelfstandige en proactieve manier. Samen met het bedrijfsbureau en productie maak je make or buy beslissingen die rendabel zijn voor het bedrijf. Jij selecteert de leveranciers en bouwt partnership relaties op. Daarnaast weet je met jouw technische kennis deze onderdelen in te kopen conform de hoge kwaliteitseisen, tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden en dat ze op de afgesproken leverdatum worden geleverd, waardoor productie de producten efficiënt en conform de planning kan realiseren. Je waarborgt dat aan de inkoopvoorwaarden wordt voldaan. Daarnaast houd jij je bezig met de dagelijkse afhandeling van inkomende orders. Dit alles administreer je in ons ERP systeem waardoor je het gehele inkoopproces overzichtelijk hebt voor alle belanghebbenden in ons bedrijf.

 

 Wat zoeken wij in een nieuwe collega

  • Jij hebt hbo werk- en denkniveau, onder meer dankzij je afgeronde hbo-opleiding in de logistiek, productie, techniek, (technische) bedrijfskunde of supply chain management;
  • Bekend met het werken binnen een projectenorganisatie;
  • Affiniteit met techniek, elektrisch en mechanisch;
  • Ervaring met plannen van goederenstromen;
  • Ervaring met ERP systemen;
  • Ervaring met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Beheersing van Duitse taal is een pré.

 Persoonskenmerken en gewenste motivatie

  • Ziet een uitdaging in het vinden van een optimale balans tussen prijs en kwaliteit van leveringen;
  • Voelt je verantwoordelijk- en neemt verantwoordelijkheid voor tijdige levering van goederen;
  • Teamplayer en communicatief vaardig;
  • Houdt overzicht over het grotere geheel van projecten. Kan afwegingen maken in het belang van de werkbelasting van de organisatie (productieplanning).

 Over KOAT

KOAT in Someren is een machinefabriek die sinds 1991 actief is in het ontwikkelen en produceren van toepassingen voor intern transport en oogstverwerkingsmachines binnen de glastuinbouw.

Denk daarbij aan positioneringsystemen, robotsystemen en AGV-oplossingen.

KOAT beweegt zich in een enorm dynamische markt. Met een groeiende wereldbevolking en een groeiende focus op gezonde voeding ligt de wereld aan onze voeten! Binnen KOAT heerst een informele en inspirerende werksfeer, gericht op maximale inzet en verdere ontwikkeling. KOAT maakt sinds 2019 deel uit van One of A Kind Technologies. Specialist in computer vision en robotica binnen de voedingsmiddelen-, farmaceutische en tuinbouw sector.

Wat bieden wij

Projecten zijn uiteenlopend, grensverleggend en stimuleren jou om het beste uit jezelf en je collega’s te halen. Hierbij heb je een cruciale positie tussen Engineering en Productie. De ontwikkelingen binnen KOAT richten zich op het standaardiseren van machinedelen, -elektra en -software. Je krijgt een hoge mate van zelfstandigheid waarbij je verantwoordelijk bent voor de tijdige levering van goederen, zowel direct (projecten) als indirect (voorraad- en kantoorartikelen). Wij bieden een uitstekend salaris en een interessant arbeidsvoorwaardenpakket.

Daarnaast bieden wij:

  • Marktconform salaris;
  • Variabele werktijden;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
  • Een fulltime functie (38-uur) voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband.

 Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd (conform CAO Metaal&Techiek)

Heb jij interesse in deze functie bij KOAT? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Charlotte Jannes, via +31(0)40 747 04 01. Je sollicitatie voorzien van motivatie en Curriculum Vitae kun je mailen naar: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!.